2016. aug 06.

Bemutatkozás

írta: SemmiKülönös
Bemutatkozás

vedjegy.jpgSziasztok!

Nem tudom ti hogy voltatok vele, de én sokáig gondolkoztam azon, hogy nyitok egy blogot. Nem igazán tudom, hogy miért, talán csak ki akarom próbálni magam az írás terén. Úgy érzem lenne mit a "papírra" vetnem, vannak érzéseim, gondolataim, mondanivalóm amit meg akarok osztani veletek. Persze az is lehet, hogy senkit sem fog érdekelni, ám az sem baj, legfeljebb magamnak írok. :-) Az ember előbb önmagát szeresse, mert csak ezután tud másokat is szeretni és elfogadni nem igaz???

A nick név amit választottam...hát igen...sokszor mondjuk, hogy nem történt semmi különös...de azért tudjuk, hogy ott mélyen, legbelül mégiscsak van valami különös amiről vannak gondolataink, ami foglalkoztat, ami érdekel minket csak nem akarunk róla beszélni.

Ezzel én is így vagyok. Nem szeretném senkinek sem elmondani, de mégis csak elmondom mindenkinek alapon választottam a blogírást. Vegyük úgy, hogy ez csak egy szárnypróbálgatás, mert fogalmam sincs hogy hogyan kell csinálni, csak azt teszem, amit gondolom, hogy tennem kell.

Célom ezzel a bloggal, hogy megosszam veletek, a velem kapcsolatos történéseket, érzéseket vagy gondolatokat amik foglalkoztatnak,és úgy hiszem, hogy másokat is foglalkoztat.

Az önkifejezés egyik módja az írás, amin keresztül kifejezhetem  lelki világomat. Ha ez sikerül és esetleg hasznára vált valakinek akkor örülök. Ennyi. Ilyen egyszerű. Az írás olyan örömforrás mint az evés. LÉTSZÜKSÉGLET! Természetesen nem mindenki tudja a gondolatait írásban kifejezni, valaki a rajzban, festészetben esetleg főzésben éli ki magát.

Ha érdekel titeket bármilyen téma, akkor beszéljünk róla, beszélgessünk róla EGYÜTT! Mindenkitől lehet tanulni, mindenki jó valamire, ha másra nem, elrettentő példának! :-))))

Várom hozzászólásotokat, és a témákat, mert ne feledjétek A TÉMA AZ UTCÁN HEVER!

Üdvözlettel: SK

 

Szólj hozzá

BEMUTATKOZÁS