2017. aug 03.

1 éves lettem

írta: SemmiKülönös
1 éves lettem

Sziasztok!

Ma 1 gyertyát gyújthatnék meg a gondolatban létező szülinapi tortámon! Rengeteg minden történt velem egy év alatt így visszaolvasva a posztjaimat nem bántam meg egyetlenegy írásomat sem. A mai napig tetszenek azok az érzések és gondolatok amiket megoszthattam veletek. Nem bántam meg egyetlen poszt megírását sem, sőt visszatérve az elmúlt egy év történéseihez, ezernyi élményt, érzelmet adott nekem. Nem csak ezek az írások adtak örömöt, ha nem TI is! Rengeteg emberrel ismerkedtem meg blogolásom során, és őszintén "mondhatom"talán egy-két embertársam segítségére is lehettem. Később ezek az ismeretségek el is mélyülhetnek részemről ennek nincs akadálya. Minél több embert és sorsot ismerek meg én magam is annál több vagyok!1eveslettem_fiu_1_450_uj.jpg

Amikor elkezdtem blogolni, fogalmam sem volt, hogyan kell csinálni. Most 1 év után sincs semmi fogalmam róla :-) de tényleg...Én mégis sikernek könyvelem el, hogy 7 posztom jelent meg az index.hu oldalán és szép számmal olvastátok. Köszönöm Index.hu!!! Ezt sosem gondoltam volna.

Az egész szórakozásnak indult és még most is szórakoztat, néha magam is meglepődöm milyen jó lett egy-egy írásom. Mintha nem is én lennék! Most azt gondoljátok, hogy büdös az öndicséret, én csak őszinte vagyok és elismerem ami jó, vagy amit jónak találok! Ezt a véleményt nem csak én mondom hanem az a szűk kör aki be van avatva az én "írói törekvésem titkába", ők is dicsérnek és rendszeresen olvasnak. Tudom, hogy lehetnék még jobb is, de semmiképp sem szeretném ha elveszne az írásaim szórakoztató jellege, vagy akár kényszerűségből kellene írnom. 

Voltak kis apró szösszenetek, mint pl. a bőrgyógyászat téma, akkor már tudtam, hogy a csípőprotézis műtétemről akarok majd írni, és a bőrünkre megy poszt ennek a bevezetése volt. Akkor eredetileg a nagy műtét miatt mentem bőrgyógyászhoz, azt akartam, mire sor kerül  a beavatkozásra, minden problémamentes legyen.

Aztán szó esett a segítségnyújtásról, a pletykálásról és a már emlegetett csípőprotézis műtétről. Ez viszonylag nagy érdeklődést váltott ki, rengetegen vagyunk akit érint a probléma. Kitolódik az életkor hossza, egyre több embert érint, de napjainkban már a fiatalabb korosztály is érintett.

Miközben lábadoztam megírtam az internetes társkeresés buktatóit, illetve azt, hogy milyen csevegőpartner típusok vannak.

Inkább kevesebb mint több sikerrel próbáltam tartani a szénhidrát csökkentett diétát, nálam nem nagyon vált be, de nem adtam fel azóta sem, rengeteget mozgok és kevesebbet eszek, de még látványban nincs eredmény. Nekem nem sürgős van időm...

 A Hévízről szóló írásom kitüntető figyelmet váltott ki pár emberben, főleg a fotók voltak azok amik megragadták őket. Valóban lenyűgöző hely Hévíz, kívánom, hogy jussatok el oda!

Észrevételem szerint imádtok enni, jól élni, de ki ne szeretne és igazatok is van! Az utóbbi írásaim átcsaptak gasztroblogba, csuda sikeresek voltak, de nem szeretnék itt leragadni, továbbra is vallom, hogy a téma az utcán hever!

Van még pár ötletem a jövőre nézve!

lufik.jpg Most pedig ünnepeljetek velem, hiszen 1 éves lettem, lehet majd sütök egy tortát és megosztom veletek!

Addig is legyetek jók, ha tudtok hűsöljetek mert irdatlan hőség van! Olvassatok engem szorgalmasan, köszönöm Nektek, hogy velem vagytok! 

Írjatok a semmikulonos1@gmail.com címre ha valami "mondani" szeretnétek!

Üdvözlettel:emblema.png

Szólj hozzá

1 éves lettem Boldog szülinapot!