2017. máj 02.

Több mint Test Őr: Hévíz

írta: SemmiKülönös
Több mint Test Őr: Hévíz

Sziasztok, újra itt vagyok!

Ismételten jelentkezem, több hétre nélkülöznötök kellett engem, de visszatértem, felfrissülve, megújulva, gyógykezelve! Pár hétig az ország legszebb, legimpozánsabb, legvarázslatosabb helyén voltam, mint ami a poszt címéből is kiderül. Rendkívül hatásosak és gyógyítóak voltak a kezelések, holisztikus szemlélet jegyében a test és lélek együtt gyógyult. Rengeteget javult csípőprotézis műtét után az állapotom, sokat erősödtem és a derékfájásom is jelentősen enyhült. Túl bő lére nem szeretném engedni a mondandóm, minden sorstársamnak javaslok pár hét gyógykúrát, az embert teljesen kicseréli!

Most szavak helyett beszéljenek a képek amit nektek készítettem, többet is lehetett volna, de az időjárás nem tette lehetővé!

Hévízi hangulatképek

viragok_karika_3.JPG

viragok_karika_1.JPG

tofurdo_karika.JPG

templom_karika.JPG

muemlek_karika.JPG

repcefold_karika.JPG

paci_visszanez_karika.JPG

park.JPG

park_1_karika.JPG

latkep_1_karika.JPG

ez_jo_torony_karika.JPG

furdo_1_karika.JPG

furdo_karika.JPG

dotto_karika.JPG

dotto_allomas_karika.JPG

belulrol_karika.JPG

Bátran gyönyörködjetek a fotókban, hamarosan újabb poszttal jelentkezem, addig is írjatok ide, vagy a semmikulonos1@gmail.com címre és látogassátok a facebook oldalamat is! Régebbi írásaimhoz várom a hozzászólásokat!

Addig is a téma az utcán hever írjatok!

Üdvözlettel:emblema.png

Szólj hozzá

gyógyfürdő gyógykezelés Hévíz