2017. feb 24.

Halál a hájra! 2.

írta: SemmiKülönös
Halál a hájra! 2.

Hájfaragás 4. nap

Sziasztok!

Eltelt 4 nap és eddig igen csak katonásan bírtam a diétát. A héten még semmi cukrot vagy nagyon lisztes ételt sem ettem. Némi kis változást érzékelek magamon, igen csekély, de már ez is valami. Érezhetően kezd megváltozni az emésztésem, egy pici kis diszkomfort érzés van a pocakomban.has_centi.jpg 

Minden nap csinálom a gyógytornát, szoba biciklizem, és tegnap vásárolni is voltam. Nagyon örülök, hogy mára már nem jelent gondot a távolság megtétele még gondolatban sem! Eddig mindig aggodalommal töltött el, ha valahová messzebbre kellett mennem. Akkor tudtam, hogy kínszenvedés lesz minden lépés. De most a protézisműtétemnek köszönhetően, felszabadultabban tettem meg a lépéseket. Igaz még használok egy mankót, de már így is jól esik a séta. Cipekedni még nem tudok, de nem is akarok.

Lássuk mit is ettem tegnap: 1 banán(22,8g), májgombóc leves (15g) Ez a leves pár szem zöldséget és 3 db májgombócot tartalmazott. Paradicsomos káposzta 1 szedőkanál (10,9g) 1 fasírt (7,9g) vacsi 1 pár virsli CH tartalma 0,1g. Természetesen ezek a mennyiségek 100g élelmiszerre értendők, Nyilvánvaló, hogy egy szedőkanál paradicsomos káposzta nem tartalmazott 10,9g szénhidrátot de én úgy vettem. A vacsi mellé egy csésze teát ittam cukorral, bizony! Úgy éreztem ez belefér.fogyivicc3merleg.jpg

A hétvégén szándékozom mérlegre állni, de azt gondolom nem lesz nagy változás benne. Próbálok odafigyelni pl most főzős műsorokat sem nézek a tv-ben sem pedig a neten. :-(...attól csak megéheznék.... Így is néha eszembe jutnak a jó kis szénhidrát dús kaják, de gondolnom sem szabad rá, mert a gondolatnak is teremtő ereje van! :-))))

Most búcsúzom, pár nap múlva ismét jövök, addig is írjatok!

A téma az utcán hever! TUTCH!

Üdvözlettel:emblema.png

Szólj hozzá

háj