2017. már 24.

Halál a hájra 7.

írta: SemmiKülönös
Halál a hájra 7.

Hájfaragás 31.nap

Sziasztok!

Hájfaragásom 31. napjához értem másképp szólva 1 hónapja kezdtem hozzá az alakom megváltoztatásához. Érzésem és látásom szerint nem sok a változás, talán egy picit kisebb lett a gyomrom és a hasam két oldala minimálisan behorpadt. De más változást nem vettem észre. Kicsit csalódott vagyok, mert többet vártam ettől a diétától, látványosabbnak gondoltam. Úgy érzem, hogy a bele fektetett energia nem egyenesen arányos a "koplalás" mennyiségével. A koplalás alatt ne éhezést értsetek, inkább az eddig megszokott finomabb falatok megvonását. Maradt a 2-3 kg fogyás és a 3 cm-el kevesebb derék körfogat. Néha vannak kilengéseim ami a hormonok változása okoz, ekkor kénytelen vagyok némi szénhidrátot magamhoz venni. De tényleg csak némi...egy-két kocka csoki, vagy 1-2 darab keksz. Kenyeret, tésztát azóta sem ettem, még sem vagyok igazán megelégedve.31.png

Na de hogy mondjak valami jót is...

A napokban voltam bent a munkahelyemen. Már 4 hónapja nem láttam a kollégákat és ők sem engem, tudjátok a csípőprotézis műtétem miatt. Úgy gondoltam itt az ideje, hogy megmutassam magam. Rengetegen érdeklődtek hogylétem felől. Hatalmas szeretettel fogadtak, titokban végigszaladt a szemük rajtam és mindenki egyértelműen állította, hogy mennyivel vékonyabb vagyok. Meglepődtem és rögtön a szénhidrát csökkentett diétám jutott eszembe. Most vagy nagyon régen láttak és csak úgy tűnik mint hogyha vékonyabb volnék, vagy érzéki csalódás, vagy az új tavaszi kabátom tehette nem tudom. Én biztosan mondhatom, hogy sem a mérleg, sem a ruháim nem jelezték a látványos fogyásomat. Az is lehet, hogy a kollégák akartak kicsit bókolni ezzel a körmönfont megjegyzéssel.siker.jpg

De akárhogy is volt, jól esett és nekik el is hittem, hogy nem volt hiába való ez az egy havi koplalás. Vissza adták a hitemet, így újult erővel folytatom tovább ezt a diétát bármi is legyen az eredménye. 

Ti se csüggedjetek, higgyetek benne és meg fog valósulni!

Továbbra is hájra lecsapni, nem kell siettetni a fogyást nekem van időm! És nektek?

Továbbra is a téma az utcán hever írjatok a semmikulonos1@gmail.com címre vagy nézzétek meg a facebook oldalam SemmiKülönös néven. Itt érdekes és humoros napi bölcsességeket, fotókat láthattok!

Üdvözlettel:emblema.png

Szólj hozzá