2017. jan 09.

Netes társkeres(őz)és egy lépcsőfokkal feljebb

írta: SemmiKülönös
Netes társkeres(őz)és egy lépcsőfokkal feljebb

Csevegőpartner típusok

Sziasztok!

Ott tartok, hogy az első komoly próbálkozás után gondolkodnom kellett...Legközelebb már nem hagyom rávenni magam egyetlenegy találkozóra sem, nincs értelme, én csak beszélgetni akarok semmi többet. Sziklaszilárd elhatározás volt. :-))...de tényleg....

Tartottuk cseten a kapcsolatot, szeretett volna még találkozni velem, de én nem akartam és szép lassan lecsendesedett a kapcsolatunk.

Helyesen írni nem tudó101_kijadas.png

Természetesen egy időben másokkal is cseteltem volt pár csevegőpartnerem. Mindig szerettem amikor helyesen ír valaki és nem ír ilyeneket mint pl. hol lax vagy hol lakol, ismizünk, telcsi, mobcsitelcsitölcsi, vagy tali. Ha valaki ejtett helyesírási hibát, akkor a válaszomban kijavítottam. Emiatt páran azt gondolták, hogy tanárnő vagyok. :-))) Volt olyan aki megköszönte és nem vette sértésnek, azzal igen sokáig és nehezen leveleztem. Olyan is megesett, hogy csevegni hívtak és amikor merészeltem kijavítani a helyesírási hibák tömkelegét, akkor letiltott. :-)))) Mintha engem érdekelt volna... :-)))) Vicces volt.

Barát kategóriabaratsag_ferfi_no_5.jpg

Akit kicsivel komolyabbnak gondoltam és úgy találtam, hogy huzamosabb ideig tudunk beszélgetni azt külön msn-re invitáltam, vagy az urak invitáltak.Mindig én döntöttem el, hogy akarok MSN-re menni vagy nem. Ez nagyon fontos dolog, csak azt tenni amit TE akarsz, nem pedig más. Az értékesebbnek vélt partnerekkel külön beszélgettem , ami rendkívül  jó ötletnek bizonyult. Olyan kapcsolat is kikerekedett, aki nem lakott túl messze és egyszer csak felhívott, hogy találkozzunk, mert ott van a városban ahol én is élek. Ekkora már tudtam, hogy kivel találkozom. (na ennyit arról amit a posztom elején írtam a találkozókról, hogy soha többet :-))))

Ez teljesen más volt, könnyed beszélgetés, mintha évek óta haverok lettünk volna. Senkit sem szeretnék azzal ámítani,(nők) hogy egy férfi beéri ennyivel, éppen ezért a kapcsolat kezdetén kell lefektetni az alapokat, azért, hogy tudja a másik, mit várhat tőlünk, mit várhat ezektől a találkozóktól. Ha ez megvan, akkor a férfi eldöntheti jó neki így is, ha pedig nem akkor szépen el kell válni a másiktól és hagyni, hogy tovább keresse azt akit maga mellett szeretne tudni. Én is így tettem, megértette és maradtunk barátok, amikor arra felé járt, találkoztunk, de sosem történt semmi köztünk.

Vegyes páros

Mindenféle nemű! és korú ember megkeresett: Igen, igen jól olvastad nők is megkerestek érdekes ajánlatokkal de ők sem "csak" beszélgetni szerettek volna velem. Hangsúlyozom, hogy fotó nem volt az adatlapomon.Volt nagyon fiatal srác, aki szerette volna ha bevezetem az erotika rejtelmeibe, volt olyan idősebb úriember akivel nyagggyon jókat beszélgettünk. Jó volt olvasni az élettapasztalatait, a dolgokhoz való hozzáállását, más szemléletet, ahogy megközelítette a dolgokat, és mindig, de mindig udvarias volt velem. Ő is a közelben lakott és rengeteg beszélgetés után egy szép nap találkoztunk. Nem volt benne semmi kockázat hisz egy idősödő úrral találkoztam. Meghívott ebédelni és ebéd közben kifejtette, hogy nagyon tisztel és természetesen ha nem lenne ennyi körkülönbség köztünk, másképp is gondolkodna rólam. Ekkor már kezdtem érteni, érezni dolgokat...Lassan felismertem, kiismerem a férfiakat...Mindegy mennyi évesek a szex az egyik legfontosabb számukra, talán nem is mondtam ezzel újat, és ha ezt tudom és megértem akkor én dönthetem el, hogy mi legyen. Ha akarom lesz szex ha nem akarom nem lesz és kész! Tehát a legfontosabb, hogy az első alkalommal fektessük le az alapokat a szabályokat, és Mi nők döntsük el, hogy mit akarunk! Ha ez meg van akkor egy egész jó találkozó is megeshet. Nálam bevált. Jól estek ennek az idősödő férfinek a bókjai, és tudtam, hogy nem vagyok veszélyben, hisz rajtam múlik minden. Elkísértem a kocsijáig és elbúcsúztunk. Huzamosabb ideig tartottuk a kapcsolatot telefonon, névnapon, születésnapon azóta is felhívjuk egymást. Ő megmaradt az ismeretségi körömben.

Energiavámpírvillanykorte.jpg

Olyan cset társam is akadt, aki állandóan tele volt panasszal, hogy az előző barátnője megcsalta és most mit csináljon? Én adjak neki tanácsot. Viszonylag hosszú ideig tartottuk a kapcsolatot és "meghallgattam" őt, de később már nagyon untam. Meglett férfi létére, csak nyavajgott, nem tudott dönteni, pedig annyira egyértelmű volt a helyzet. A végén már nem is kerestem a társaságát, mert csak fárasztott és az energiaszintem csökkent. Biztosan ismeritek az energiavámpírokat. Én mindig az olyan beszélgetéseket szerettem ami feltöltött, akivel tudtam nevetni, folyton ment a csipkelődés, aki vette a lapot. Ezek a beszélgetések szebbé tették a napomat, tele voltam energiával, szinte szárnyaltam, igazán jól éreztem magam.Ilyen kommunikáció viszonylag ritkán adódott. 

Természetesen van negatív tapasztalatom is igaz nem sok, de ezt majd a legközelebbi posztomban fogom leírni.

Ha ti is találkoztatok hasonló típusú cset társakkal akkor írjátok meg nekem ide, vagy a semmikulonos1@gmail.com címre.

Írjatok nekem bármiről, ami a szíveteket, vagy az agyatokat nyomja!

Üdvözlettel:emblema.png

Szólj hozzá

társkeresés pasik férfiak