2016. okt 22.

Csípőprotézis beültetésre várok 3. rész

írta: SemmiKülönös
Csípőprotézis beültetésre várok 3. rész

Sziasztok ismételten itt vagyok!!!

A műtétig kb 3 hetem van hátra! A héten megcsináltattam a kért vizsgálatokat és azt kell, hogy mondjam még megmaradok!!! Kitűnő eredményeim lettek, sosem voltam még ennyire egészséges! Lássuk részletesebben:labor_n_n.JPGLabor eredmény magáért beszél, a süllyedést sajnos nem tudták megcsinálni, remélem ebből nem lesz gond!

Az EKG kimutatta, hogy "jószívű" vagyok, kissé emelkedett volt a vérnyomásom, de ez ilyenkor nem szempont, feszültebb az életem! 137/90 hgmm. Nyugalmi állapotban 117/85 hgmm szokott lenni. Belgyógyászatilag is minden rendben volt. A mellkas röntgennél ép mellkasi szerveket írtak, kivéve balra convex háti scoliosist, amiről régóta tudomásom van.(gerincferdülés). Még a jövő héten dolgozom, aztán szabadságon leszek, mennem kell az aneszteziológushoz. Már nagyon kíváncsi vagyok mit fog mondani, hogyan fognak altatni. Gyerekkoromban éterrel altattak. Érdekes édeskés-kesernyés íze volt, semmihez sem tudom hasonlítani, a gyomrot rögtön felforgatta. Ma már korszerű altatási protokoll szerint altatnak, remélem engem is altatni fognak, ebben bízom. Az altatásnak is megvannak az előnyei és a kockázata, de mindegy is az életre és a szakértelemre bízom magam! Mint láttátok sütögetéssel, egyéb konyhaművészettel ütöm el az időm, próbálok más dolgokra koncentrálni, mert ha nem így teszem akkor mindig csak a műtétre gondolok. Pedig már elég rutinosnak számítok műtétek terén, de ezt nem lehet megszokni!

Hálás vagyok az egy szem hozzászólómnak, tartja bennem a lelket, folyamatosan eszmét cserélünk!

Most kissé rövidebbre sikerült a posztom, de nem sokára jövök az aneszteziológusnál történt eseményekkel, addig is olvassatok, írjátok le a véleményeteket, gondolataitokat!!!

Tudjátok, hogy TUTCH (Téma az UTCán Hever!)

Üdvözlettel:emblema.png

Szólj hozzá