2017. feb 27.

Halál a hájra! 3.

írta: SemmiKülönös
Halál a hájra! 3.

Hájfaragás 7. nap

Sziasztok!

Szénhidrát csökkentett étrendem első hete letelt. 

Változás: Derékbőség 3 cm-el kevesebb. Ez még nem nagy dolog, máskor is ingadozott ennyit a derékbőségem, de csak ennyit és nem tovább!!! Most arra leszek kíváncsi, lejjebb tudom-e faragni a fatörzsemet, hogy nádszál legyen végre belőle??? Érzésem és fizikai állapotom szerint mindent megteszek ennek érdekében. Vasárnap pihenő nap volt, nem tornáztam és nem bicikliztem. Úgy gondolom a testnek is kell idő a pihenésre, regenerálódásra.

Vasárnapi menüm a következő volt: Reggeli semmi, mert mire odaértem volna, hogy egyek 11 óra volt és nem sokára ebédidő. Így nem bombáztam a szervezetem kalóriákkal. Igen, tudom, a reggeli a legfontosabb étkezés, de higgyétek el sokszor nem kívánom a reggelit. Csak kávét ittam.gulyasleves.jpg

Az ebéd finom gulyásleves volt 2 szedőkanállal (fél adagot számoltam 28,8g), és grillcsirke(0g) zöldfélékkel. A zöldféle uborkából, paradicsomból és paprikából állt.

Nálam a vasárnap nem múlhat el desszert nélkül. Így csokipuding volt a desszert de ezt csak vacsorára ettem meg (36g) Majd később, mert nasira vágytam, ettem kb 5 dkg savanyú káposztát (2,1g)csokipuding.jpg

Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól bírom a szénhidrátnélküliséget, de be kell valljam az esték a legrosszabbak, mert akkor jobban rám tör a vágy egy kis édesség iránt. Most még ellenállok a kísértésnek, ha nem tudok már ellenállni, akkor engedek neki, hátha úgy könnyebben szabadulok...

Gyertek tartsatok velem ezen a kalandon, írjátok meg milyen más ötletetek van a zsírt leolvasztani!

Jövök legközelebb is tudjátok a téma az utcán hever!

 

Üdvözlettel:emblema.png

Szólj hozzá