2017. feb 28.

Halál a hájra! 4.

írta: SemmiKülönös
Halál a hájra! 4.

Hyfaragás 8. nap

Háj! (gondoltam most maradjunk stílusosak)

Szénhidrát csökkentett étrendem 2. hete elkezdődött. Megint reggeli nélkül kezdtem a napot ami nem szabályos, de ez eddig is így volt. Szeretnék reggelizni, de valahogy sosem fér az időmbe. Biztosan más lenne ha már dolgozni járnék, de arra még várnom kell egy keveset.

Ezzel ellentétben a délelőttöt hatalmas sétával kezdtem, körbejártam a városomat, ami nem túl nagy kb másfél órámba telt. A derekam rendesen begörcsölt , a felfelé lépcsőzés felért egy kínzással. Ágyba tettem magam és a derekam, így pihentem egy óra hosszát, amíg valamelyest jobb nem lett. Így megehettem az ebédemet ami grillcsirkéből(0g) és fél almából (10g) állt.

Derékfájásból kiindulva a délutáni szoba biciklizés elmaradt. Be kell valljam, volt némi lelkiismeret furdalásom miatta, fura is volt, mert még a NEM mozgás miatt nem éreztem lelki gyötrődést. De most IGEN! Úgy éreztem mintha lemaradnék valamiről....

A délutáni nasikám 12 dkg eperből állt.(9,1g)eper.jpg

Estére kissé éhesnek éreztem magam így hozzáfogtam dőzsölni. Egy kefír (7,4g) egy háromszög alakú kockasajt (0,7g) 3 kis házi tepertős pogácsa kb 10 dkg (47g) Ezután a vacsi után kissé eltelítettnek éreztem magam, talán uzsonnára kellene ilyet ennem. Majd még kitalálom, hogy lenne jobb.vacsi_2.JPGA gyomrom szemmel láthatóan kisebb lett és üresebb, úgy látom, hogy a pocim két oldala kezd megfogyatkozni. Annyira még nem nyilvánvaló, de én már most látok pici változást. 

Nagyon várom a folytatást és kíváncsi vagyok mit találok a hájréteg alatt!

Írjatok ide, vagy keressétek fel a facebook oldalam! Várom a hozzászólásokat a semmikulonos1@gmail.com címre!

A TÉMA AZ UTCÁN HEVER!

Üdvözlettel:emblema.png

Szólj hozzá