2017. feb 20.

Hajrá, hájra lecsapni!

írta: SemmiKülönös
Hajrá, hájra lecsapni!

Sziasztok!

3 hónap eltelt a csípőprotézis műtétem után. Eddig fekvőbeteg voltam, két mankóval tudtam járni, majd lábadozó beteg lettem egy mankóval. Közben volt egy ünnep és szép lassan kigömbölyödtem. Pár napja ráálltam a mérlegre és 4-5 kilóval többet mutatott a mérleg. Ennek bizony fele sem tréfa itt tenni kell valamit! Teljesen egészséges vagyok a mozgásszervi problémától eltekintve, nincs magas vérnyomásom, magas koleszterinem, nem vagyok cukorbeteg, minden oké. Mégis azt gondolom, hogy pár kilótól megszabadulni nagyon felemelő lenne.

A lábamnak sem mindegy mennyi súlyt kell cipelnie.Ezért eldöntöttem, hogy lecsapok a hájamra!!!a_kerek_is_egy_forma.bmp

Sokféle fogyózást kipróbáltam, de egyikkel sem értem el látványos eredményt. Mindig szinten tudtam tartani a súlyomat, de amióta az egészségem megromlott(csípőprobléma) szaladnak rám a kilók és pár évet a sejtjeim is öregedtek. Most azt találtam ki, hogy drasztikusan fogom csökkenteni a szénhidrát bevitelt.

Nem fogom kiiktatni, mert azt gondolom nincs tiltott élelmiszer mindent lehet enni, csak a minőségre és a mennyiségre kell hangsúlyt fektetni.. A jó agyműködéshez szénhidrátra van szüksége a szervezetnek így nem lehet kiiktatni az étrendből teljesen, mint ahogy a zsírokat sem, mert a zsírban oldódó vitaminok így tudnak a testünkbe felszívódni.. Úgy terveztem  csökkentem a szénhidrát bevitelt amennyire csak tudom, és mellette annyit mozgok amennyit az egészségem megenged.

Ezt fogom nektek dokumentálni és szeretném sorstársaimat is meghívni erre az érdekes kísérletre!

Csatlakozzatok hozzám, osszuk meg tapasztalatainkat, ötleteinket! Nem mindegy, hogy csípőprotézissel, hogyan tudunk mozogni, mennyi teher nehezedik az ízületeinkre! Jó lenne összefogni és segíteni engem, és egymást a fogyásban!

Azt terveztem, hogy kb 15 kg-tól szeretnék megszabadulni 3 hónap alatt. Merésznek gondoljátok? Mert én igen, merésznek gondolom, de megpróbálom, ártani csak nem ártok magamnak. Természetesen ezt is ésszel kell csinálni mint minden mást is, mert egy rossz fogyókúra többet árthat mint használ!kitartas.jpg

A hájfaragás közben is gondolni kell a mozgásra! Én mindennap fél óra gyógytornával indítok. Minden nap séta a szabad levegőn az én esetemben egy mankó társaságában történik. Aztán 10-15 perc szobabiciklizés. Lehet, hogy nem tűnik soknak de nekem ez most éppen elég. Kíváncsi vagyok, mi fog történni 3 hónap után ha én ezeket a szabályokat betartva formálom a testem.

Megpróbálok minden nap jelentkezni és elmesélni , hogy aznap mit tettem azért, hogy karcsúbb, fittebb, tehermentesebb életet éljek!!!

Induljon a zsírégetés, öltsünk más formát (tudom, hogy a kerek is egy forma :-))) szabadítsuk meg az ízületeinket a nehézségektől! Érezzük jól magunkat a bőrünkben!erezd_jol_magad_a_borodben.png

Jelmondat: Halál a hájra!!

Várom a hozzászólásokat ötleteket ide, vagy a semmikulonos1@gmail.com címre!

Továbbra is a téma az utcán hever, más témában is várom az észrevételeket!

Üdvözlettel:emblema.png

 

Szólj hozzá

fogyókúra