2017. feb 21.

Halál a hájra! 1.

írta: SemmiKülönös
Halál a hájra! 1.

Hájfaragás kezdete 1. nap

Sziasztok!

Egy nap eltelt és egy kicsit könnyebbnek érzem a pocakom. Nincs túlterhelve, éhségérzet annyira nincs, inkább étvágy van! De nem engedek a kísértésnek(egyelőre) lesznek még "fájó" és bűnös napok amikor elcsábulok. Na de itt még nem tarok. A tegnapi nap viszonylag könnyen eltelt nem sokat gondoltam az ételre.

Reggelizni nem reggeliztem mert nem engedte az időm. Boltban voltam, nézelődtem így fél 12-re értem haza. Természetesen a reggeli kávém megvolt 2 pötty édesítőszerrel és kevés tejjel. Tudom, hogy a mesterséges édesítőszer maga a méreg, de azt gondolom, ez a két szem nem árt meg. Kávé után megcsináltam a gyógytornasort, majd irány az üzlet!

Ebédre 2 szedőkanál húslevest ettem szigorúan 1 villányi levestésztával.(25,3g) Délután egy kefír (4,6g) volt az uzsonnám. A két étkezés között pedig szoba bicikliztem 10 percet.

A délután a pihenésről szólt, nem vagyok még maximálisan jó erőben. A vacsorám egy szelet rozskenyér(53,6g) volt, fűszeres tejfölös túrókrémmel(3,7g) és paradicsommal(3,8g). Egész nap annyi vizet ittam amennyit csak bírtam. Azt nem garantálom, hogy a napi 1,5-2 liter folyadékot megiszom, sosem tudtam ezt megtenni.dscn0858.JPG

Utána néztem a neten, hogy mennyi az ajánlott napi szénhidrát bevitel.70-130g között biztonságos ez a mennyiség. Most, hogy jobban megnézem ez bizony nagyon kevéske, mondhatnám sovány étrend az eddigiekhez képest amit magamhoz vettem. Nem tehetek róla imádom a szénhidrátot! Már most látom nehéz lesz lemondanom a kedvenc barátomról...

Nem akarom nagyon szigorúan venni ezt a kísérletet, de őszintén szólva már én is kíváncsi vagyok mit birok.

Ennyit az első nap megpróbáltatásairól, írjátok meg ti hogy haladtok, várom az ötleteket!

A téma továbbra is az utcán hever!

Üdvözlettel: emblema.png

Szólj hozzá

szénhidrát