2017. már 05.

Halál a hájra! 5.

írta: SemmiKülönös
Halál a hájra! 5.

Hájfaragás 13. nap

Sziasztok!

Nem szolgálhatok túlságosan jó hírrel. A derékbőségem nem csökkent a múlt hét óta, mérlegre viszont még nem mertem állni. Túlzottan nagy változás nem történt a közel 2 hét alatt, ha csak az nem, hogy majd felkopott az állam :-))) Na, de semmi gond, nem veszi el a kedvem ez a pici sikertelenség, két hét még nem a világ. Pontosabban amit észrevettem az az volt, hogy próbálok kevesebbet enni és lassan ez a kevés is soknak tűnik. Rögvest elmagyarázom...

A szombati menüm a következőből állt: Reggeli nagyon finom volt....semmi.

Ebédre sárgaborsóleves ettem, még sosem készítettem és kiváló lett. Fél tányér volt az össz adag amit ettem. 1adag 34,98g szénhidrátot tartalmaz. Kerestem, hogy 1 adag leves mennyinek felel meg. Ezen a téren nem volt összhang. Egyes oldalakon a 350ml tüntetik fel máshol 500ml az egy adagnak megfelelő. Én kb 2 szedőkanálnyit gondoltam fél adagnak. Így a fél adag sárgaborsó leves kb 17,5g szénhidrátot tartalmaz. A krumpli kivételével tettem bele zöldségeket és füstölt kolbászt. Isteni lett próbáljátok ki!

Uzsonnára ettem a második fogást, egy pecsenyeszedő kanál fokhagymás, majorannás pulykahúst 6 szem kis kockára vágott petrezselymes burgonyával. Ez az adag a kistányér közepén volt. Mire megettem totál jól laktam. Úgy éreztem rengeteg volt. Vacsi halkonzerv volt egy puffasztott rizsszelettel. Azt éreztem, hogy vacsorázni sem kellett volna, mert egyáltalán nem voltam éhes. 

Hozzátartozik az őszinte dokumentáláshoz az is, hogy egész héten vágytam az édességre. Mindegy mire csak csokis legyen, vagy lekváros. Ezért bűnös utakra tévedtem....Két nap alatt megettem egy Párizsi kockát és egy Melba kockát... a mennyekben éreztem magam! Ilyen drasztikusan még sosem vontam meg magamtól az édességet, remélem 3 hónap után meglesz a szenvedésem gyümölcse...mennyorszag.jpg

Na igen a tornáról majdnem elfelejtettem írni...a héten nagyon rossz kislány voltam...igaz, nem önszántamból nem tornáztam, hanem a derékfájás miatt semmilyen tornagyakorlatot sem tudtam végezni. Helyette sétáltam amikor csak tudtam, vagy amikor az időjárás megengedte.

Dióhéjban ennyit a heti szénhidrát megvonásomról, remélem nektek valamivel jobban ment, igyekszem felzárkózni!

Írjatok bátran a semmikulonos1@gmail.com címre, vagy keressétek fel a facebook oldalamat SemmiKülönös néven!

Addig is tudjátok a téma az utcán hever, írjatok mindenről ami foglalkoztat benneteket!

Üdvözlettel:emblema.png

Szólj hozzá