2017. már 10.

Halál a hájra 6.

írta: SemmiKülönös
Halál a hájra 6.

Hájfaragás 18. nap

Sziasztok!

Meg volt a mérlegelés...-3 kg. Sokat kellett szenvednem ezért. Igazság szerint azt gondoltam, majd jobban és gyorsabban olvadnak le a kilók rólam a szénhidrát megvonás miatt. De nem az én elképzeléseim szerint alakul a dolog. Úgy látszik nagyon ragaszkodom a kilóimhoz. Ebben teljesen igaza van a testemnek. Sokat és jókat kellett ennem ahhoz, hogy szép gömbölyű és formás legyek! :-))

Ezen a héten pici bűnöm volt mert nőnap és névnapot is ültünk, így egy szelet néger kockát engedélyeztem uzsonnára. Azt írja az internet, hogy egy adag néger kockában...hűűhaa ki sem merem írni, hogy mennyi szénhidrát van. Így nem írom ki akit érdekel majd nézzen utána. Igaz csak picike kocka volt, de akkor is meg kell dorgálnom magam.gerbera.jpg

Az ünnepi menü húsleves volt eperlevéllel 1 adagban 4,6g szénhidrát van én csak fél adagot ettem. A főfogás bacsa szelet volt hasábburgonyával, káposztasalátával. Hasábburgonyát nem ettem. A bacsa szeletre vonatkozólag nem találtam leírást, de minimális szénhidrátot tartalmaz azt is a panír miatt. Egy adag káposztasaláta szénhidrát tartalma (1 adag 250g) 4,9g. Na és ehhez jött a néger kocka....fincsi volt....20120711-kaposztasalata3.jpg

A héten nem sok mozgás volt az izomgörcseim miatt, csak séta és lépcsőzés. Érzetem szerint ez igen kevés. Semmi ok az aggodalomra, mert egy pár nap múlva csodás élményben lesz részem de ez még titok! Csak türelem, pár nap múlva beszámolok nektek róla!

Addig is ti ne tunyuljatok el, jön a jó idő, aki tud indujon ki a szabadba mozogni, sétálni, nagyon hosszú volt a tél!

Hajrá, hájra lecsapni, jó hétvégét, kellemes kikapcsolódást kívánok!

Ha van írnivalótok, vagy véleményetek szeretettel várom a semmikulonos1@gmail.com címre vagy szóljatok hozzá a posztomhoz, vagy látogassátok a fészbukk oldalamat!

Tudjátok a téma az utcán hever!

Üdvözlettel:emblema.png

 

Szólj hozzá