2017. már 19.

Halál a hájra...jobb ha ezt most hagyjuk

írta: SemmiKülönös
Halál a hájra...jobb ha ezt most hagyjuk

Hájfaragás 27.nap

Sziasztok!

Vallanom kell arról nektek, hogy mennyire ördögi és egyszerre angyali voltam magammal szemben. Angyali voltam mert megajándékoztam magam pár nap kikapcsolódással, csodás pár napot töltöttem egy gyógyvizes wellness hotelben. Arra gondoltam némileg oldhatom az izomfájdalmaim illetve a csípőmnek és a többi csontomnak, porcaimnak is jót teszek. Valóban így is volt, csak kevéske volt ez a 4 nap.

Más részről viszont engedtem a földi bűnöknek, mert aki volt már egy félpanziós wellness pihenésen, az tudja mivel jár. Jobbnál jobb, finomabbnál finomabb ételek, amit csak akarunk, ami szem s szájnak ingere minden van. Így nem lehet hájat faragni, a gyarló ember csak-csak belekóstol a szemet gyönyörködtető ételekbe. Én sem voltam másként! Próbáltam tudatosan táplálkozni, többé-kevésbé ment is!

Reggelire svédasztalos reggeli volt hideg-meleg ételekkel. Szinte csak fehérjét és zöldséget vettem magamhoz. Tojásrántotta, virsli, paprika, uborka. Ital az elmaradhatatlan kávé volt, tea vagy gyümölcslé. Semmi kenyér vagy péksütemény. Ezután jöhetett a wellness a gyógymedence, medencében pedig a gyógytorna. A gyakorlatok vízben könnyebben kivitelezhetőek és nem meglepő módon nagyon jól sikerültek. A medencék valamilyen érthetetlen módon az emeleten lettek elhelyezve, így a mankómmal lépcsőznöm kellett párat. Számomra ez az elhelyezés nem volt éppen logikus.accent_balneo_wellness_400x267_018.jpg

Gyógymedencézés után meglátogattam a többi szolgáltatást is. Infraszauna, tepidárium, barlangzuhany, sóbarlang, gőzkabin illetve szauna és fitness terem várt rám. A kedvencem a tepidárium és a barlangzuhany volt. A fitness teremben volt egy hatalmas fitness labda ami éppen ideális magasságú volt. Ráültem és finoman megdolgoztattam a derekamat, annyira jól esett, hogy otthonra is szerzek egyet magamnak.fitness_labda.jpg

A délután pihenéssel telt, majd jött a büfévacsora! Fantasztikus ételek vártak próbáltam szénhidrátmentesen étkezni, leginkább húsokat választottam, és semmilyen köretet nem ettem. A fotón látható krumplit nem ettem meg :-)finom_kaja.JPG Lassan egy hónapja nem ettem krumplit, rizst, tésztát, kenyeret. "Sajnos" a vacsorához 3-4 féle süti is volt és mindegyikből egyet-egyet kóstolnom kellett.  Azért nem volt lelkiismeret furdalásom miatta.

Mondanom sem kell, hogy a 4 nap hamar eltelt, viszonylag gyorsan belerázódtam a hétköznapokba.

Ma megmértem a derekam és meglepődve tapasztaltam, hogy -1cm-vel kisebb lett. Összesen 4 cm fogyott az úszógumimból. Talán a gyógyvíz, a wellness vagy a csökkentett szénhidrát menü tette ezt nem tudom, de nem is foglalkoztat. Javaslom, hogy aki teheti vagy bármilyen mozgásszervi problémája van engedélyezzen pár napot magának és keressen fel bármilyen gyógyvizes pihenőhelyet. A 4 nap kevés, 3 hetes gyógyfürdő kúra már sokkal hatásosabb lehet. Én egy ilyet céloztam meg, ha sikerül akkor értesíteni foglak benneteket!masszazs_1658509_3013.jpg

Addig is halál a hájra, folytatom tovább a hájhadjáratomat! Írjatok ide vagy a semmikulonos1@gmail.com címre. Látogassátok a fészbukk oldalamat is SemmiKülönös néven. Ott is találtok érdekességeket, humoros napi bölcsességeket!

A téma az utcán hever, hajoljatok le érte ha nem fáj a derekatok!

Üdvözlettel:emblema.png

Szólj hozzá