2017. ápr 07.

Visszatekintő

írta: SemmiKülönös
Visszatekintő

Sziasztok!

Egy pár hétre nélkülöznötök kell engem és írásaimat, ezért cserébe egy csokorba gyűjtöttem össze a legérdekesebb és legolvasottabb írásaimat. A linkekre csak rá kell kattintani és máris megjelennek csillogó észjárásom "papírra" vésett lenyomatai.visszatekinto.jpg

Először is figyelmetekbe ajánlom a bemutatkozásom. Ez arról szól ki vagyok, mit akarok, és hogyan kezdtem el a blogírást.

Minden ember életében előfordul amikor találkozik a kamaszkor viszontagságaival. A kis történet saját élményen alapul.

Nagyon közkedvelt és egyre több embert érintő poszt a csípőprotézis beültetés tárgyköre. Több posztban írtam le a csípőprotézis előtti állapotot illetve a műtét utáni állapotot melyet dokumentáltam. A posztot saját képekkel illusztráltam.

Egy másik nagyobb lélegzetvételű témakör a netes társkeresés. Ezt is több részben adagoltam az olvasóimnak, érintve a csevegőpartner típusokat és a szívemre-lelkemre hatással lévő nagyvadakat.

Nincs olyan ember akit ne érintene a következő téma akár közvetve vagy közvetlenül is és ez nem más mint a fogyókúra, diéta. Ebben a tárgykörben teszt alá vetettem magam, inkább kevesebb mint több sikerrel. Ám a tesztnek még nincs vége .

Ezek a legkedveltebb írásaim ami nem jelenti azt, hogy a többi posztom ne lenne fergetegesen nagyszerű, visszafogottan humoros és itt-ott néha komoly témákat feszegető.

Reményeim szerint pár hét múlva visszatérek hozzátok, dolgozom a következő posztomon.

Addig is szorgalmasan olvassatok, szóljatok hozzá a témákhoz, vagy írjatok levelet a semmikulonos1@gmail.com címre és látogassátok meg a facebook oldalamat is.

Üdvözlettel:emblema.png

Szólj hozzá

összefoglaló visszatekintő